Omavastuusuunnitelma
Toimintasuunnitelma
1.1 Palvelun kuvaus
Proximantin terveydenhuoltoalan palveluyksikkö sijaitsee osoitteessa Mastokatu 6, 00160, Helsinki
1.2 Kohderyhmä
Palveluyksikkö tarjoaa hierontapalvelua laajalle asiakaskunnalle, joka sisältää sekä aikuisia, nuoria että ikäihmisiä.
1.3 Toiminnan sisältö ja laajuus
Palveluyksikkö toimii vaihtelevasti sekä arkisin että viikonloppuisin klo 9-20 välillä. Asiakkaille tarjotaan klassista hierontaa ja urheiluhierontaa.
1.4 Henkilöstösuunnitelma
Palveluyksikköön ei kuulu henkilöstöä.
1.6 Tilat ja laitteet
Palveluyksikkö koostuu hieronta tilasta jossa sähköinen hierontapöytä sekä sali osiosta joka tarjoaa mahdollisuudet WC:n, pukuhuoneiden, keittiön, suihkujen ja kuntoilu tarvikkeiden käyttöön
Toimintasuunnitelma päivitetty 17.12.2024. Laatijana Jasse Hallstrom, Proximant.
Omavalvontasuunnitelma
1.1 Palvelun kuvaus
Proximantin terveydenhuoltoalan palveluyksikkö sijaitsee osoitteessa Mastokatu 6, 00160, Helsinki
1.2 Omavalvonnan tavoitteet
Omavalvonnan päätavoitteina ovat palvelun laadun varmistaminen ja asiakasturvallisuuden takaaminen.
1.3 Laadunvalvonta
Laadunvalvontaa harjoitetaan seuraamalla asiakastyytyväisyyttä ja hoitotuloksia. Laadunvalvontaa tehdään jatkuvasti.
1.4 Turvallisuus
Proximant työskentelee tiloissa joissa on määrätty turvallisuusvastaava, joka vastaa muun muassa sähkölaitteiden tarkastuksista, ensisammutusvälineiden tarkastuksista ja saatavuudesta sekä poistumisteiden kunnosta. Työntekijät tarkistavat ja huolehtivat päivittäin työvälineidensä kunnosta, työtilojen siisteydestä ja poistumisteiden esteettömyydestä. Työntekijät ovat tarvittaessa yhteydessä turvallisuusvastaavaan puutteiden ilmetessä.
1.5 Henkilökunnan toiminta
Proximantin työntekijä Jasse Hallstrom on ensiaputaitoinen. Jokaisella työntekijällä on tiedossa sammutuslaitteiden, sähköpääkeskuksen, yksikön vesisulunsijainnit sekä pää- ja varapoistumistiet.
Manuaalisen potilastietojärjestelmän käyttö tapahtuu tietoturvan, lakien ja asetusten mukaisesti. Jokaiselle asiakkaalle tehdään henkilökohtainen hoitosuunnitelma ja käyntikirjaukset, jotka kirjataan asianmukaisesti.
1.6 Seuranta ja arviointi
Proximantilla pidetään huolta ajankohtaisesta datasta sekä alan uudesta tutkimustiedosta. Toiminnan kehittäminen perustuu jatkuvaan seurantaan ja arviointiin, mukaan lukien asiakaspalautteet ja sisäiset arvioinnit.
Omavalvontasuunnitelma on päivitetty 17.12.2024. Laatijana Jasse Hallstrom, Proximant.